Tarjous on voimassa 17.9.–24.9.
Tuotteiden hakeminen, tilaaminen ja maksaminen
Kuinka pystyn etsimään haluamiani tuotteita?

Voit:
● Syöttää tuotteen nimen tai tuotenumeron hakukenttään.
● Käyttää katalogia. Olemme järjestäneet kaikki tuotteet omiin osioihin helpottamaan niiden selaamista.

Kuinka tilaan?

Valitse tuotteet, jotka haluat ostaa ja lisää ne ostoskoriin. Ennen kuin vahvistat tilauksen, voit muuttaa valittujen tuotteiden määrää, poistaa ne tai lisätä uusia. Oletko valinnut kaikki tarvitsemasi tuotteet? Napsauta “Kassalle". Seuraavaksi sinun tulee valita toimitus- ja maksutavat. Tämän jälkeen tarkista tietosi huolellisesti ja paina sitten “Osta nyt".

Miten maksan?

Tarjoamme useita eri maksutapoja. Voit valita niistä itsellesi kätevimmän:
●  Sofort;
●  PayPal;
●  maksu tilisiirrolla;
●  pankkikorttimaksu;
Lisätietoa jokaisesta vaihtoehdosta löytyy tältä sivulta.

Onko olemassa vähittäis tai enimmäis ostorajoja?

Tilauksen minimisumma on 14.00 €.

Mistä tiedän, että tilaukseni on hyväksytty?

Saat heti tilauksen tehtyäsi vahvistusviestin sähköpostiosoitteeseesi.

Voinko tilata verkkosivuiltanne ilman rekisteröitymistä?       

Sinun ei tarvitse rekisteröityä. Voit kirjautua sisään käyttäen sosiaalisten medioiden profiileja, kuten Facebook-, Google+- tai vaihtoehtoisesti PayPal- tai Amazon-käyttäjätiliäsi.

Kuinka pystyn tekemään muutoksia tilaukseeni?

Vahvistuksen saatuasi et voi tehdään mitään muutoksia nettisivulla. Muuttaaksesi tilausta, sinun tulee soittaa numeroon +358 7532 51551, tai käyttää palautelomaketta.

Pystynkö tarkistamaan tilaukseni tilan?

Kyllä, jokainen nettisivullemme rekisteröitynyt voi seurata tilauksen tilaa käyttäjätilin kautta.

Toimitusehdot
Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

Varastossa olevien tuotteiden toimittaminen kestää vähän aikaa:
● Saksa – 1-3 vuorokautta;
● muut Euroopan maat – 3-5 vuorokautta.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimituskulut Suomeen:
9.95 € — alle 79.00 € tilauksille;
0 € — yli 79.00 € tilauksille .
Jos tilauksen summa ylittää suurikokoisia tuotteita tilatessa 79.00 €, toimituskuluista alennetaan 50%. Managerimme ilmoittaa sinulle tilauksen tarkoista toimituskuluista heti sen jälkeen kun tilaus on tehty. Nämä ehdot eivät koske pika- ja kansainvälisiä toimituksia. Löydät lisätietoja osiosta “Toimitus”.

Mistä tiedän, että tilaukseni on lähtenyt matkaan?

Kun tilaus on postitettu saat siitä samantien ilmoituksen sähköpostiisi.

Pystynkö seuraamaan pakettiani?

Pystyt seuraamaan pakettia täällä http://www.dhl.fi/fi.html. Napsauta linkkiä ja syötä seurantakoodi.

En saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Mitä minun tulee tehdä?

Jos tilauksesta puuttuu tuotteita, ota meihin yhteyttä puhelimitse +358 7532 51551, tai palautelomakkeen kautta. On mahdollista, että tilaamasi tuotteet lähetettiin monessa paketissa, jolloin ne saattavat saapua eri päivinä.

Minkä kuljetusyritysten kanssa teette yhteistyötä?

Teemme yhteistyötä DHL-pikatoimitus palvelun kanssa.

Tilauksen peruuttaminen tai palauttaminen
Voinko peruttaa tilaukseni?

Valitettavasti et. Käsittelemme tilaukset välittömästi voidaksemme postittaa ne mahdollisimman pian.

Voinko lähettää tilaukseni takaisin, jos jokin tuote ei ollut oikeanlainen?

Voit palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa vastaanottopäivästä. Et voi palauttaa helposti pilaantuvia tuotteita, lääkkeitä, hygieniatuotteita tai tilauksesta valmistettuja tuotteita.

Miten palautan tuotteet?

Soita meille numeroon +358 7532 51551 ja esimiehemme kertoo sinulle, kuinka pystyt palauttamaan tuotteet. Sinun täytyy lähettää tuotteet takaisin. Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet ne, palautamme rahasi täysimääräisenä. Lisää tietoa tuotteiden palauttamisesta löydät “Ehdot ja edellytykset” -osiosta.

Miten saan rahani takaisin?

Palautamme asiakkaidemme rahat täysimääräisenä vasta, kun olemme vastaanottaneet ja tutkineet tuotteet. Palautamme rahat samalla tavalla, jolla saimme ne. Tämä kestää yleensä 2-4 arkipäivää.

Alennukset ja erikoistarjoukset
Mitä alennuksia ja tarjouksia pystyn hyödyntämään tällä hetkellä?

Löydät kaikki tämänhetkiset promootiot osiosta “Parhaat tarjoukset”. Lisäksi tilaamalla uutiskirjeemme saat 5 % alennuksen ensimmäisestä tilauksestasi.

Mistä saan tietää kaikista tarjouksista ja alennuksista?

Tilaa uutiskirjeemme, etkä missaa mitään alennuksia. Julkaisemme lisäksi kaikki tiedot alennuksista ja tarjouksista sosiaalisen median sivuillamme.

Alennustuotteet: miksi ne ovat niin halpoja, onko niiden viimeiset myyntipäivät jo menneet?

Emme periaatteesta myy tuotteita, joiden erääntymispäivä on pian. Erikoistarjouksemme ovat lahjoja sinulle. Meillä on sesonkikohtaisia alennusmyyntejä, teematarjouksia ja tiettyihin tapahtumiin liittyviä alennuksia.

Asiakaspalvelu
Minulla on kysyttävää. Kuinka kysyn?

Jos et löydä vastausta kysymykseesi FAQ-osiosta, soita meille numeroon +358 7532 51551 arkipäivisin 09:00 - 18:00 välillä tai käytä palautelomakettamme.

Miten löydän kauppanne sosiaalisesta mediasta?

Olemme Facebook-, Twitter- sekä Google+-palveluissa. Napsauta linkkejä, tilaa profiilimme ja pysyt ajan tasalla verkkokauppamme uutisista.

Laatutakuu
Tarjoatteko tuotetakuuta?

Maan Saksa lakien mukaisesti kaikilla kauppamme tuotteilla on takuu. Takuuaika on 24 kuukautta toimituspäivästä alkaen.

Internetissä liikkuu paljon väärennettyjä tuotteita. Voinko olla varma tuotteiden laadusta?

Teemme yhteistyötä vain maailman johtavien, virallisten toimittajien kanssa, joten voimme taata, että kaikki tuotteet ovat alkuperäisiä.

Missä tapauksissa takuu ei korvaa tuotetta?

Takuu ei ole korvaa tuotetta, jos se on vahingoittunut seuraavista syistä:
● asiakas tai kolmas osapuoli on käyttänyt tuotetta väärin;
● asiakkaan tai kolmannen osapuolen tahalliset tai tahattomat toimet.

Ellet löytänyt vastausta kysymykseesi, soita meille tai lähetä sähköpostia

Yhteystiedot
Salasanan palautus Uusi salasana
Sähköpostiosoite Uusi salasana Valmis!
Uusi salasana
Salasanasi on vaihdettu onnistuneesti